indul a sárlavina…

Elkezdtem egy sorozatot,  ami igazából a folytonos grafikai kényszer gyors és kvázi hatékony kiélését célozza. Valamennyire egy húron pendül az eddigi hangulatképeknek nevezett napirajzokkal, de gyorsabb, felületesebb, öszönösebb és kizárólag a virtuális tér eszközeit használja. Az otthoni önfeledt (sokszor csupán dekoratív) gesztuskodások jellemzésére kialakult “nájszista” kifejezés felélesztése nyomán a képek egybehangzóan a “NÁJSZIZMUS” címet kapták.

Itt az eddigi termés fogyasszák egészséggel!

nice1 copy nice2 copy nice3 copy nice4 nice5 copy nice6 copy nice7 copy nice8 copy nice9 copy nice10 copy nice11 copy nice12 copy nice13 copy nice14 copy nice15 copy nice16 copy nice17 copy nice18 copy nice19 copy nice20 copynice21 copy nice22 copy nice23 copy nice24 copy nice25 copy nice26 copy nice27 copy nice28 copy nice29 copy nice30 copy nice31 copy nice32 copy nice33 copy nice34 copy nice35 copy nice36 copy nice37 copy nice38 copy

3 thoughts on “indul a sárlavina…

  1. Pingback: A koponyaűrben lángoló kaktuszvihar vizuális lenyomatai | TÚLOLDAL


  2. Belém kötött a zöld cucc, ereje van
    Megrántja az agyat és csak pislogok, hogy mi is történt a gondolkodásomban, így hirtelen. Provokáció-nyilván vérbeli.
    , az eszköztelenség és a látszólagos egyértelműség mögött lesben állnak a kíméletlen ellentmondások, hogy lecsapjanak a gyanútlan szemlélődő tudatában a már jól-bejáratott szintaktikai-szemantikai ösvényen nyugodtan baktató könnyed megértésre.

    Nyilván nem megfejteném mi van a képen hanem csak annak szentelnék néhány mondatot mi is történt gondolkodásomban miközben különböző jelentés rétegek simultak el vagy feszültek egymásnak.

    Miért is olyan egyértelmű a természet a zöld szín konotatív dimenziója.
    Ha viszont természet akkor egy zöld flekk amin figurák vannak az mező, ha meg épített környezet iskola vagy kórház de mondjuk mező, a mezőn már pediglen állni illik nem gyorsulva repkedni.
    A szín kódoknál maradva piros zöld együttes használata is felidéz egy alap kategória párt szabad és tilos, ezt a kódot használja a városi közlekedés. A kép jelentést adó rajzolata pedig egyértelműen a közlekedési jelkészletet idézi.
    Ide be fogok szúrni egy kis Szt Ágoston szöveget .

    A közlekedésben jelek elég hamar átestek a reduktív egyszerűsítés folyamatán, és nem csak egyszerűek, hanem következetesek is ezen a pályán kínosan kerülni illik minden redundanciát. Gyors érthetőség és összetéveszthetetlenség bármilyen sebesség mellett –A kiindulópont az iparosodás és ebben lejátszódó technikai fejlődés aminek eredménye a sebesség növekedés ami csökkenti az észlelési időt és miközben az összetettebb helyzetek többlet információt jelentenek és ez még csak a navigációs szint, volt baja a cégérfestőknek.

    De megérte szép eredmények születtek a kreszben használt jelkészlet az ikonikus (hasonlóság alapú) jelek és indexikus(megegyezésen alapuló) jelfelfogás uniójában van hatékony terület.

    . Na ezen a ponton egy kicsit említést tennék a máról azaz az emberiség egyetemes történetének éppen arról a praányi szakaszáról ahol eme mű és a rajz és vele született értelmezés gömböc a világra jöttek 2013 az információs társadalom első komoly válságának 5. éve. Mállik a testünkről a bőr és a hús ebbe a nagy hiperfejlődésbe.

    Ha meg havazna mondjuk akkor még a nemzeti tudatuk is lenne a srácoknak
    de miért csak srácok

    és akkor még véletlen szoródás lapul nyúlik csk 3 példány de azz már a sokaság

    kitakarások Brughel szénás szekér 1 2

    miér log bele a feje a lábába a térben levés már csak ilyen de ez sokáig tabu volt

    nem rneszánsz perspektiva hanem levegő

    a vér burok hiány stb

    általános-különös- az egyediség, önazonosság problémája
    magány-ezek mind művészek vagy mind emberek egy azonos helyzetben

Leave a comment