Elkezdtem egy sorozatot, ami igazából a folytonos grafikai kényszer gyors és kvázi hatékony kiélését célozza. Valamennyire egy húron pendül az eddigi hangulatképeknek nevezett napirajzokkal, de gyorsabb, felületesebb, öszönösebb és kizárólag a virtuális tér eszközeit használja. Az otthoni önfeledt (sokszor csupán dekoratív) gesztuskodások jellemzésére kialakult “nájszista” kifejezés felélesztése nyomán a képek egybehangzóan a “NÁJSZIZMUS” címet kapták.
Itt az eddigi termés fogyasszák egészséggel!
Pingback: A koponyaűrben lángoló kaktuszvihar vizuális lenyomatai | TÚLOLDAL
Belém kötött a zöld cucc, ereje van
Megrántja az agyat és csak pislogok, hogy mi is történt a gondolkodásomban, így hirtelen. Provokáció-nyilván vérbeli.
, az eszköztelenség és a látszólagos egyértelműség mögött lesben állnak a kíméletlen ellentmondások, hogy lecsapjanak a gyanútlan szemlélődő tudatában a már jól-bejáratott szintaktikai-szemantikai ösvényen nyugodtan baktató könnyed megértésre.
Nyilván nem megfejteném mi van a képen hanem csak annak szentelnék néhány mondatot mi is történt gondolkodásomban miközben különböző jelentés rétegek simultak el vagy feszültek egymásnak.
Miért is olyan egyértelmű a természet a zöld szín konotatív dimenziója.
Ha viszont természet akkor egy zöld flekk amin figurák vannak az mező, ha meg épített környezet iskola vagy kórház de mondjuk mező, a mezőn már pediglen állni illik nem gyorsulva repkedni.
A szín kódoknál maradva piros zöld együttes használata is felidéz egy alap kategória párt szabad és tilos, ezt a kódot használja a városi közlekedés. A kép jelentést adó rajzolata pedig egyértelműen a közlekedési jelkészletet idézi.
Ide be fogok szúrni egy kis Szt Ágoston szöveget .
A közlekedésben jelek elég hamar átestek a reduktív egyszerűsítés folyamatán, és nem csak egyszerűek, hanem következetesek is ezen a pályán kínosan kerülni illik minden redundanciát. Gyors érthetőség és összetéveszthetetlenség bármilyen sebesség mellett –A kiindulópont az iparosodás és ebben lejátszódó technikai fejlődés aminek eredménye a sebesség növekedés ami csökkenti az észlelési időt és miközben az összetettebb helyzetek többlet információt jelentenek és ez még csak a navigációs szint, volt baja a cégérfestőknek.
De megérte szép eredmények születtek a kreszben használt jelkészlet az ikonikus (hasonlóság alapú) jelek és indexikus(megegyezésen alapuló) jelfelfogás uniójában van hatékony terület.
. Na ezen a ponton egy kicsit említést tennék a máról azaz az emberiség egyetemes történetének éppen arról a praányi szakaszáról ahol eme mű és a rajz és vele született értelmezés gömböc a világra jöttek 2013 az információs társadalom első komoly válságának 5. éve. Mállik a testünkről a bőr és a hús ebbe a nagy hiperfejlődésbe.
Ha meg havazna mondjuk akkor még a nemzeti tudatuk is lenne a srácoknak
de miért csak srácok
és akkor még véletlen szoródás lapul nyúlik csk 3 példány de azz már a sokaság
kitakarások Brughel szénás szekér 1 2
miér log bele a feje a lábába a térben levés már csak ilyen de ez sokáig tabu volt
nem rneszánsz perspektiva hanem levegő
a vér burok hiány stb
általános-különös- az egyediség, önazonosság problémája
magány-ezek mind művészek vagy mind emberek egy azonos helyzetben
még javítani kell benne sok mindent ez csak első neki gyűrkőzés